روز پدر بر همه پدران مبارک!!!

جون بابات نظر بده

زندگی

زندگی رسم خوشایندی است


زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ .زندگی پرشی دارد اندازه عشق . زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود . زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد. زندگی جذبه ی دستی است که می چیند زندگی زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی می پیچد . زندگی گل به توان ابدیت . زندگی ضرب زمین در ضربان دلهاست . هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر هوا عشق زمین مال من است آری آری زندگی زیباست زندگی آتشگهی دیرنده پا بر جاست گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست ورنه خاموش است خاموشی گناه ماست.
شعر از:


پناهی

 

زنده یاد پنــــــــــــاهی

 

آن مرغابی در مه گم شد...                                

و رسالت من این خواهد بود

تا دو استکان چای داغ را

از میان دویست جنگ خونین

به سلامت بگذرانم

تا در شبی بارانی آنها را

با خدای خویش

چشم در چشم هم  نوش کنیم

 

وا رفته ز کنار

سنگ با همدمان دائمیم

بوته های ارغوان و وزوز مگس

چون گرگ شل که به بوی هزار پرسه آلوده است

جفتم نیامده است

ودر افق یر ماه

جز هاپ و هوپ سگ صدائی طلوع نمی کند

چه غریبم روی این خوشه‌‌‌ سرخ

من میخوام بر گردم به کودکی.. نمیشه!

کفش بر گشت برامون کوچیکه

پا برهنه نمی شه بر گردم؟

پل برگشت توان وزن ما رو نداره

بر گشتن ممکن نیست!

 

خوشا بحال لک لکا که خوابشون واو نداره

خوشا بحال لک لکا که عشقشون قاف نداره!

خوشا بحال لک لکا که مرگشون گاف نداره

جا مانده است چیزی

جایی

که هیچ گاه دیگر

هیچ چیز

جایش را پر نخواهد کرد

نه موهای سیاه

و نه دندان های سفید....

و به زودی همه در زیر خاک خواهیم خفت .

خاکی که به هم مجـــال ندادیم تا دمی برآن بیــــاسائیم ...

       
روحش شاد